Lego Spike Prime
Woensdagochtend werden de leerlingen van het 5de leerjaar ondergedompeld in de wereld van Lego en programmeren. Samen met meester Peter bouwden de leerlingen in kleine groepjes een bouwset en namen ze deel aan een 'springerrace'. na een basis maakten ze hun werk sneller en mooier. Ze genoten met volle teugen!